Organisér og udnyt jeres samlede viden

En videnbase er central for optimering af jeres kundeservice. Organiseret viden er fx grundlag for jeres arbejde med chatbots og AI. Kontakt os nu, hvis du vil høre, hvordan I kommer i gang.

Responza Knowledge er en web-baseret vidensløsning, der er intuitiv og let at bruge for kunder og medarbejdere. Opnå en standardisering af svar ved hjælp af Responza og sørg for at kunderne ikke får forskellige svar afhængigt af kanal og medarbejder.

Vi mener, at behovet og kravet for en professionel serviceløsning er det samme for alle vores kunder. Med Responza får du altid de bedste features og muligheder – uanset størrelse. Responza er en cloud-løsning, der kører efter få dage i din organisation og kan vokse med din kundeservices succes og skala.

Mere om Responza

  • Intuitiv brugergrænseflade 

  • Responsivt design – understøtter alle kanaler 

  • Unik cross-search mellem afdelinger 

  • Feedback-funktion 

  • Best practice rapporteringssystem 

  • Brancheførende søgning 

  • Sprogversionering 

  • Analyser i realtid

  • Hyppige udgivelser, der tilbyder nye og spændende funktioner 

  • Professionelt og lydhørt hjælpecenter 

  • Multibrand support 

  • 100% kundedrevet innovation

Med Responza får du alle opdateringer og det nyeste indhold, inklusiv:

 

Implementering af Best Practice i jeres organisation

Et velafprøvet koncept for implementering skaber de bedste rammer for jeres organisation.

1

Vision og organisation

2

Knowledge Management

3

Viden i organisationen

4

Konfiguration

5

Kalibrering

Med Responza får du altid de nyeste features og muligheder.

Responza er en could-løsning, som kan være oppe at køre efter få dage i din organisation og kan vokse med din organisations succes.

Responza REST API

Benyt Responza præcis, hvor det giver mest nytte i din organisation.

Responza Ekstern Vidensportal

Benyt Responza mod dine kunder via en responsiv letvægtportal – mobile first.

Responza Reporting

Benyt din brugerdata til samlet rapportering via REST API til statistik data.

Responza PDF Service

Få din viden som PDF.

Responza Engage

Chat for den fulde interaktion med din kunde.

Kom i gang i dag

Lad os tage de første skridt sammen
Responza Knowledge

En vidensbase bør være central for alt, hvad I gør. 

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421, 2820 Gentofte, Danmark

CVR: 33572042

responza@spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

© 2014-2020  SPITZE & CO - All Rights Reserved

Design by Noise Studio

  • White LinkedIn Icon