Responze Knowledge er en web-baseret vidensløsning, der er intuitiv og let at bruge for kunder og medarbejdere. Opnå en standardisering af svar ved hjælp af Responza og sørg for at kunderne ikke får forskellige svar afhængigt af kanal og medarbejder.

Vi mener, at behovet og kravet for en professionel service løsning er det samme for alle vores kunder. Med Responza får du altid de bedste features og muligheder – uanset størrelse. Responza er en cloud-løsning, der kører efter få dage i din organisation og kan vokse med din kundeservices succes og skala.

Mere om Responza

  • Intuitiv brugergrænseflade 

  • Responsivt design – understøtter alle kanaler 

  • Unik cross-search mellem afdelinger 

  • Feedback funktion 

  • Best practice rapporteringssystem 

  • Brancheførende søgning 

  • Sprogversionering 

  • Analyser i realtid

  • Hyppige udgivelser, der tilbyder nye og spændende funktioner 

  • Professionelt og lydhørt hjælpecenter 

  • Multibrand support 

  • 100% kundedrevet innovation

Med Responza får du alle opdateringer og det nyeste indhold, inklusiv:

 

Med Responza får du altid de nyeste features og muligheder.

Responza er en could-løsning, som kan være oppe at køre efter få dage i din organisation og kan vokse med din organisations succes.

Responza REST API

Benyt Responza præcist hvor det giver mest nytte i din organisation.

Responza Ekstern Vidensportal

Benyt Responza mod dine kunder via en responsive letvægtportal – mobile first.

Responza Reporting

Benyt din brugerdata til samlet rapportering via REST API til statistik data.

Responza PDF Service

Få din viden som PDF.

Responza Engage

Chat for den fulde interaktion med din kunde.

Kom i gang i dag

Lad os tage de første skridt sammen

En vidensbase bør være centralt for alt hvad I gør. 

Responza Knowledge

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421, 2820 Gentofte, Danmark

CVR: 33572042

responza@spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

© 2014-2019  SPITZE & CO - All Rights Reserved

Design by Noise Studio

  • White LinkedIn Icon