Automatisér jeres kundedialog med en vidensbaseret chatbot

Med Responza får I det bedst mulige udgangspunkt for at komme godt fra start med en chatbot. Vi har fulgt chatbot’s i flere år, og selve grundtanken om automatisering af kundedialogen er god. Men succesfuld automatisering kræver, at jeres viden er organiseret - at I på forhånd designer den optimale kundedialog, at I har standardsvar, og at de svar virker. Det betyder, at der skal ligge en dyb og begavet vidensbase bag enhver chatbot. Det gør der meget sjældent, og resultaterne er derefter.

En anden udfordring er, at nogle leverandører påstår, at bot’en selv lærer. Det er en forkert og naiv antagelse i forhold til, hvor vi står med AI i dag. Det er derfor fortsat den knowledge management løsning og rutinerne bag en chatbot, som afgør, om den virker - ikke AI.

Med Responza Knowledge kan I organisere, strømline og distribuere jeres viden på tværs af kanaler fra én og samme artikel. Dermed sikrer I kontrol over den viden, som bot’en bruger - at den er korrekt og i overensstemmelse med viden og svar på jeres andre kanaler. Vores chatbot har desuden en regelbaseret motor, som gør det let at guide kunden i den rigtige retning via bannere og vejvisninger i form af tekst og sideflyt, og gør det dermed nemmere at fastholde kunden på den digitale kanal.

Nu er vi i stand til at benytte vores viden med rigtige,      konsoliderede svar og ikke bare et godt gæt fra en Al bot

- CTO, Norge

I tvivl om Responza, er noget for jer?

Lad os tage de første skridt sammen
  • White LinkedIn Icon

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421

2820 Gentofte

Danmark

CVR: 33572042

responza@spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

© 2014-2020  SPITZE & CO - All Rights Reserved