Viden er vejen til god kundeservice

Den gode kundeoplevelse begynder med den rette viden. Derfor er en dedikeret vidensbase et vigtigt step på vejen til succes. Med Responza kan I organisere og håndtere al viden i jeres organisation på en simpel og let overskuelig måde. Det handler om at sørge for, at jeres kunder kan få det rette svar, på det rette tidspunkt, på den rette kanal.

RESPONZA

 Skandinaviens førende knowledge management løsning

Group%2013%20Optimized_edited.png

Hvorfor mere end 5000 medarbejdere allerede stoler på Responza

Op til

80 %

kortere oplæring af nye medarbejdere

 

xx %

højere kundetilfredshed

 

Markant flere

straksafklaringer

“Jeg har ikke brug for en masse information, når jeg søger. Jeg vil have et konkret svar på mit spørgsmål, så jeg kan servicere vores kunder hurtigt og professionelt.” 

Kunderådgiver, Erhvervsstyrelsen. 

Skræddersyet vidensløsning

Viden er unik i alle organisationer. En dedikeret vidensbase og organiseringen omkring den skal derfor passe til netop jeres viden og behov. I samarbejde med jer tilpasser vi jeres Responza-løsning og best practice knowledge management praksisser i tråd med jeres visuelle, funktionelle og kanalstrategiske ambitioner.

Leder I i fællesdrev, hjemmeside, gamle e-mails og post-its for at finde svar? Responza samler al jeres viden ét sted, hvorfra I kan differentiere adgange og distribuere viden på tværs af teams og kanaler. Ved hjælp af den intuitive editor kan I fra samme artikel vedligeholde viden til kunder på fx. hjemmeside eller chat og internt support team.

Saml jeres viden ét sted

Viden er dynamisk

Alle, der har arbejdet med service, ved, at teamets samlede viden er guld værd. De ved også, at viden er foranderlig. Det er dét, Responza udspringer af. Det er nemt og intuitivt for brugerne at give feedback på indhold, ligesom det er det for redaktører at opdatere og validere indhold på baggrund af data og ved at inddrage eksperter via review.

En god søgefunktion er essentiel i en dedikeret vidensløsning. Responzas søgefunktion er intuitiv og effektiv, selv ved fagtermer og sammensatte ord. Jeres servicemedarbejdere skal nemlig kunne stole på, at de nemt og hurtigt kan finde frem til den rigtige artikel. 

Find den
rette viden

 

Kom i gang med Responza i dag

Lad os tage de første skridt sammen

Fordele

- for dine kunder og medarbejdere

Øget produktivitet

Sikrer hurtig adgang til jeres viden, øger produktivitet og effektivitet på tværs af organisationen.

Tilfredse medarbejdere

Effektivt og pålideligt system frigør tid og øger den faglige selvtillid og moral.

Glade kunder

Sørger for at jeres kunder får det korrekte svar på tværs af medarbejdere, kanaler og på alle tidspunkter af døgnet, samt at jeres interne procedurer står skarpt.

Øget profit

Udnytter de frigivne ressourcer til mersalg, krydssalg eller ny opgavevaretagelse.

Kom i gang i dag

Lad os tage de første skridt sammen
Responza Knowledge

En vidensbase bør være centralt for alt, hvad I gør. 

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421, 2820 Gentofte, Danmark

CVR: 33572042

responza@spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

  • White LinkedIn Icon

© 2014-2020  SPITZE & CO - All Rights Reserved

Design by Noise Studio