01FAQ.png
01FAQ grey.png

Online FAQ

02Phone.png
02Phone grey.png

Telefoni

03Email.png
03Email grey.png

E-mail

04Chat.png
04Chat grey.png

Chat

05ChatBot.png
05ChatBot grey.png

Chat Bot

06SoMe.png
06SoMe grey.png

Social Media

slide01 v2.png

Responza Knowledge til

Online FAQ 

  •  Hjælp kunder og medarbejdere til selvhjælp

  • ”18 pct færre opkald efter online FAQ blev sat på hjemmeside” 

  • Sikring af, at online indhold stemmer med kundeservice’s viden 

 

Skandinaviens bedste vidensplatform

Med Responza kan I samle al jeres viden ét sted og sikre, at jeres viden altid er søgbar, opdateret og valideret. Desuden kan vidensløsningen tilpasses lige præcis jeres behov og kan nemt integrere til jeres eksisterende systemer. Dermed kan I opnå en standardisering og effektivisering af svar til jeres kunder på tværs af kanaler og medarbejdere. 

Billede1 (1).png