Saml jeres viden til alle kanaler ét sted

God videnshåndtering er essentielt for alle organisationer, uanset branche, sektor og størrelse. Med Responza Knowledge kan I administrere, vedligeholde og distribuere viden til alle jeres kanaler og medarbejdere fra én og samme artikel.

 
01FAQ.png
01FAQ grey.png

Online FAQ

02Phone.png
02Phone grey.png

Telefoni

03Email.png
03Email grey.png

E-mail

04Chat.png
04Chat grey.png

Chat

05ChatBot.png
05ChatBot grey.png

Chat Bot

06SoMe.png
06SoMe grey.png

Social Media

Responza Knowledge til

Online FAQ 

  •  Hjælp kunder og medarbejdere til selvhjælp

  • ”18 pct færre opkald efter online FAQ blev sat på hjemmeside” 

  • Sikring af, at online indhold stemmer med kundeservice’s viden 

Spitzebullet.png
Spitzebullet.png
Spitzebullet.png
slide01 v2.1.png

Vores træningsprogram er nu baseret på Responza, og det er det #1 allervigtigste værktøj for vores rådgivere og agenter.

Vice President of Customer Service, Nordisk pakkedistributør

KK.png
erst.png
Bring-Logo.png
VW Finance
atp.png

Seneste nyheder