Organisér og udnyt jeres samlede viden

En videnbase er central for optimering af jeres kundeservice. Organiseret viden er fx grundlag for jeres arbejde med chatbots og AI. Kontakt os nu, hvis du vil høre, hvordan I kommer i gang.

Hvad er Responza?

Responza Knowledge er en web-baseret vidensløsning, der er intuitiv og let at bruge for kunder og medarbejdere. Det er en vidensløsning, som kan tilpasses jeres behov, og som kan integrere til jeres systemer i kundecenteret. Dermed kan I opnå en standardisering og effektivisering af svar til jeres kunder på tværs af kanaler og medarbejdere. 

Vi mener, at behovet og kravet for en professionel serviceløsning er det samme for alle vores kunder. Med Responza får du altid de bedste features og muligheder – uanset størrelse. Responza er en cloud-løsning, der kører efter få dage i din organisation og kan vokse med din kundeservices succes og skala.

Responza Knowledge er en web-baseret vidensløsning, der er intuitiv og let at bruge for kunder og medarbejdere. Det er en vidensløsning, som kan tilpasses jeres behov, og som kan integrere til jeres systemer i kundecenteret. Dermed kan I opnå en standardisering og effektivisering af svar til jeres kunder på tværs af kanaler og medarbejdere. 

Vi mener, at behovet og kravet for en professionel serviceløsning er det samme for alle vores kunder. Med Responza får du altid de bedste features og muligheder – uanset størrelse. Responza er en cloud-løsning, der kører efter få dage i din organisation og kan vokse med din kundeservices succes og skala.

Hvad er Responza?

  • Intuitiv brugergrænseflade 

  • Responsivt design – understøtter alle kanaler 

  • Unik cross-search mellem afdelinger 

  • Feedback-funktion

  • Best practice rapporteringssystem 

  • Brancheførende søgning 

  • Sprogversionering 

  • Analyser i realtid

  • Hyppige udgivelser, der tilbyder nye og spændende funktioner 

  • Professionelt og lydhørt hjælpecenter 

  • Multibrand support 

  • 100% kundedrevet innovation

  • Adgangsdifferentiering

  • Versionshistorik

Med Responza får du alle opdateringer og det nyeste indhold, inklusiv:

 

Implementering af Best Practice i jeres organisation

Et velafprøvet koncept for implementering skaber de bedste rammer for jeres organisation.

Vision og organisation

Dette punkt skal sikre en effektiv og synkroniseret  governance såvel som en projektdelegation med tydelig ramme og  retning.

Knowledge Management

Fastlæggelse af praksis omkring videns- og  løsningsforvaltning.

Planlægning og  detaljering er på plads. Governance udmøntet i praksis med KM rutiner.

Viden i organisationen

Videnskilder  identificeres. Indhold og indholdstyper i løsning er specificeret, og indsamlingen er kortlagt og planlagt.

Modtagergrupper og  deres anvendelse er  klarlagt.

Konfiguration

Løsning er designet og  konfigureret.

Artikeldesign er fundet og valideret mod  modtagergrupper.  Superbruger og  knowledge manager er  uddannet.

Kalibrering

Sikring af, at  vidensløsningen tilpasses brug og evt. ny strategi, ny praksis eller organisation – på alle kanaler og snitflader.

Med Responza får du altid de nyeste features og muligheder.

Responza er en could-løsning, som kan være oppe at køre efter få dage i din organisation og kan vokse med din organisations succes.

  • Saml AL din viden i én løsning

  • Søg og find præcis hvad du skal bruge med vores kraftfulde, intuitive cross-søgning

  • Giv dine medarbejdere og kunder øjeblikkelige og præcise svar 24/7

  • Automatiseret distribution til den rigtige kanal - hver gang

  • Understøt effektiv tilførsel af ny viden og innovation i vidensdeling

  • Inkorporér brugerfeedback til løbende forbedringer

  • Differentieret adgang til alle brugerniveauer

Responza

i din organisation 

Responza REST API

Benyt Responza præcis, hvor det giver mest nytte i din organisation.

Responza Ekstern Vidensportal

Benyt Responza mod dine kunder via en responsiv letvægtportal – mobile first.

Responza Reporting

Benyt din brugerdata til samlet rapportering via REST API til statistik data.

Responza PDF Service

Få din viden som PDF.

Responza Engage

Chat for den fulde interaktion med din kunde.

Kom i gang i dag

Lad os tage de første skridt sammen
Responza Knowledge

En vidensbase bør være central for alt, hvad I gør. 

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421, 2820 Gentofte, Danmark

CVR: 33572042

responza@spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

  • White LinkedIn Icon

© 2014-2020  SPITZE & CO - All Rights Reserved

Design by Noise Studio