Online FAQ: Nem adgang til den rigtige viden er

altafgørende for performance og kvalitet.
Dét får I med Responza!

Internettet har givet hurtig adgang til viden. Udfordringen er, at den viden, der er tilgængelig, kan være placeret flere forskellige steder, og at den ikke altid er opdateret og valid. I en servicesituation betyder det ofte lavere straksafklaringsgrad (FTR), længere håndteringstid (AHT) og flere henvendelser på de dyre servicekanaler.

Med Responza får I en vidensløsning, som understøtter jeres videnshåndtering og sikrer, at jeres viden forbliver dynamisk, korrekt og søgbar på tværs af indgange. Dette kan I som organisation håndtere fra én og samme artikel. Én artikel kan således både indeholde svar til jeres online FAQ på hjemmesiden, standard telefonsvar til brug for agenterne, og chatsvar direkte til kunden.

Ved at forenkle søgningen af viden forøges muligheden for at straksafklare jeres kunder ved første henvendelse, men nok så vigtigt forøger det muligheden for, at kunden kan straksafklare sig selv på nettet.

 

 

 

 

 

 

 

På den måde kan Responza bidrage til

  • Højere FTR, First Time Resolution

  • Forøget medarbejderproduktivitet

  • Kortere AHT, Average Handling Time

  • Højere kundetilfredshed

Med Responza vil I altså blive i stand til at give den rette viden til den rette person på den rette kanal
på det rigtige tidspunkt.

18 pct færre opkald efter online FAQ blev sat på hjemmeside

I tvivl om Responza, er noget for jer?

Lad os tage de første skridt sammen
  • White LinkedIn Icon

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421

2820 Gentofte

Danmark

CVR: 33572042

responza@spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

© 2014-2020  SPITZE & CO - All Rights Reserved