Sæt jeres viden i spil med Responza – en førsteklasses Knowledge Management løsning
.png)
Mange organisationer lider under dårlig videnshåndtering og mangel på en dedikeret vidensløsning. Det resulterer ofte i usammenhængende information på tværs af kanaler, medarbejdere og afdelinger, lavt effektivitetsniveau og lang oplæringstid af nye medarbejdere.
Med Responza kan I sikre, at den rette person har den rette viden på den rette kanal på det rigtige tidspunkt!
Responza er en dedikeret, 100 % webbaseret vidensbase, som er udviklet med best practice knowledge management i fokus. Med Responza kan I
-
Samle AL jeres viden i én løsning
-
Opnå en standardisering af svar og arbejdsgange til kunder og kollegaer på tværs af kanaler
-
Sikre hurtige og præcise svar til medarbejdere og kunder med vores kraftfulde, intuitive cross-søgning
-
Sikre løbende håndtering og opdatering af viden fra ét sted
-
Automatisk distribuere viden til den rigtige kanal - hver gang
-
Understøtte effektiv tilførsel af ny viden og innovation i vidensdeling
-
Differentiere adgang til alle brugerniveauer
-
Blive klar til at opnå fuld udnyttelse af fremtidige automatiseringsteknologier
Løsningen kan ved et enkelt klik foldes ud til en vidensplatform i fuld skala, målrettet brug i
kundeservicefunktioner og organisationer med flere forretningsenheder og brands samt
både internt og eksternt.







