Man01.png
Woman01.png

Vi ved, at alle organisationer er forskellige, men vi ved også, at vi kan hjælpe jer

Med mere end 20 års erfaring fra alle typer organisationer, har vi set meget. Kontakt os for at få vores professionelle mening om, hvordan I kan komme i gang – vi tilbyder 3 timers gratis afdækning, for at hjælpe dig med at se dit behov.

Send os en besked, så vender vi hurtigst muligt tilbage. 

Kontakt os

Tak, du hører fra os snarest

 

Du kan også kontakte os direkte

contact-01.png
Salgsafdelingen
+45 22 61 91 09
contact-02.png
Knowledge Management
+45 22 61 91 09
contact-03.png
Teknikafdelingen
+45 40 55 68 81

Responza blev skabt for 8 år siden, da de største og bedste amerikanske vidensløsninger ikke helt slog til ift. den måde, vi arbejder på i Skandinavien.  Vi udvikler i dag Responza med jer. Integration til chatbots, tickets og meget andet relevant er drevet af jeres behov og ideer i samklang med vores viden.  

Teamet

Martine Koehler Andersen 

Martine.png

Direktør & Co-Founder

Martine er ekspert i knowledge management og har siden sin Master i Datalingvistik arbejdet med optimering af kundecentre, kundeservice og processer ved brug af viden og vidensløsninger. Martine har stået for nogle af de største implementeringer af viden til servicebrug i Danmark, fx etableringen af vidensbase da Politiets 114 blev dannet og afløste 57 politikredse samt fx etableringen af UdbetalingDanmark fra 98 kommuner. Martine har arbejdet og arbejder stadig med de største amerikanske vidensløsninger på markedet og er med til at sikre, at Responza er på højde med dem eller bedre. 

linkedin icon.png

Tlf: +45 22 61 91 09 

Jimmi Hansen

Direktør & Co-Founder

Jimmi er CX ekspert med fokus på den digitale kunderejse.

 

Du kan derfor møde ham i de strategiske overvejelser som skal sikre en god ROI på en vidensløsning som understøtter kundernes rejse i jeres digitale univers. 

Jimmi har og i snart 25 år været en markant skikkelse i digitalisering af kunde- og borgerservice. 

linkedin icon.png

Tlf: +45 31 67 53 67 

Jimmi.png
Carsten.png

Teknologichef & Partner

Carsten Steffensen

Carsten er teknisk ekspert i vidensløsninger og deres samspil med callcenterteknologier. Carsten har igennem de sidste 15 år arbejdet på forkanten af IT udvikling af vidensløsninger, og har stået i spidsen for utallige integrations og udviklingsprojekter. Du kan møde Carsten igennem hele jeres projekt, specielt med fokus på integrationer, tekniske afklaringer samt konfiguration og opsætning.

 

Carsten er uddannet Cand.Scient.Inf. og har det tekniske ansvar for Responza.

linkedin icon.png

Tlf: +45 40 55 68 81

Linnea Jørgensen 

Knowledge Management Ekspert

Linnea har hjulpet mange af Spitzes kunder igennem og implementering og realisering af vidensprojekter.

Du kan derfor møde hende igennem hele jeres projekt, fra opstart, vision og strategi, til oplæring og eksekvering.

  

Linnea er uddannet Cand. Merc. Med speciale i videndeling og har gennem 4 år arbejdet som Knowledge manager i Erhvervsstyrelsen.

linkedin icon.png

Tlf: +45 60 60 18 01 

Linnea.png

Louise  Sejer la Cour 

Louise.png

Knowledge Management Ekspert

Louise er specialist i mødet mellem mennesker og teknologi med fokus på det digitale univers. Hun har bred erfaring med udvikling og implementering af digitale løsninger til håndtering af viden og services i både offentlig og privat kontekst.

Du kan møde hende gennem hele jeres projekt fra opstart over vision og strategi til oplæring og implementering.

 

Louise er uddannet Cand.Scient.Soc. indenfor teknoantropologi og global samfundsudvikling.

linkedin icon.png

Tlf: +45 22 26 17 92 

Joen Magieres 

Management Konsulent

Responzas nyeste medarbejder, Joen, bringer med sig en væsentlig erfaring fra service-branchen såvel som den offentlige sektor. Han har studeret styring i private og offentlige organisationer, fra SMV’er og kommuner til departementer og styrelser.

Gennem årene har han især beskæftiget sig med optimeringen af kulturelle og strukturelle aspekter af organisationer.

 

I kan møde Joen i de tidlige stadier af jeres rejse med Responza Knowledge.

linkedin icon.png

Tlf: +45 40 55 12 37 

Joen.png

Vores vision

Vi er passionerede omkring kundeservice og drevet af at se, hvordan vores kunders servicecentre bliver endnu skarpere, dybere og mere effektive efter implementering af Responza. Om det er en offentlig myndighed, et eksklusivt bilforetagende, en global møbelkæde eller systemsupport.

 

Vi kan uden at blinke sige, at vi er eksperter i brug af viden til kundeservice og vores team har dyb indsigt i såvel det tekniske økosystem omkring kundecenteret og procesoptimering som sikring af business casen. 

Billede2.png