Intet slår det gode svar og den rette vejledning
Kernen i den gode serviceoplevelse er, at kunden får svar på sine spørgsmål hurtigt og effektivt.
Udstyr jer selv med netop den viden, der er relevant for den gode og effektive dialog.
Med Responza Knowledge har I alle forudsætningerne for at sikre, at jeres viden er tilgængeligt og samlet et sted, det er opdateret, og det er let og intuitivt at bruge.

Best of breed
Responza er en dedikeret Videnstyringssystem, som understøtter service og integrerer til alle kanaler – uanset teknologi
Udviklet af knowledge management eksperter
Udviklet i Danmark af førende eksperter i knowledge management i Skandinavisk samspil mellem alle vores kunder
100% webbaseret
og integrerbar cloud-løsning
Kompatibel med eksisterende infrastruktur og er ikke afhængig af skift i callcenterplatform, chat eller mailsystem
Skandinavisk funderet søgning
Eneste vidensløsning, der søger præcist på de mange unikke og sammensatte ord, vi har i Norden. Fx ”naturgasaftale” eller ”støvsuger”, som ville være to ord på engelsk
AI-drevet vidensbase
Responza er på teknologisk forkant og kan hjælpe jer med at blive klar til de næste step i digitaliseringen
Anvendt i hele Norden
Anvendt af organisationer i hele Skandinavien indenfor finans, public service og retail
Forfatteren Peter Drucker, også kendt som ledelsens far, definerede vidensstyring som:
... The coordination and exploitation of organizational knowledge resources, in order to create benefit, outlive strategies and gain competitive advantage
- Peter Drucker