Intet slår det gode svar og den rette vejledning

Kernen i den gode serviceoplevelse er, at kunden får svar på sine spørgsmål hurtigt og effektivt.

Udstyr jer selv med netop den viden, der er relevant for den gode og effektive dialog.

​​

Med Responza Knowledge har I alle forudsætningerne for at sikre, at jeres viden er tilgængeligt og samlet et sted, det er opdateret, og det er let og intuitivt at bruge.

shape02.png

Best of breed

Responza er en dedikeret Videnstyringssystem, som understøtter service og integrerer til alle kanaler – uanset teknologi

Udviklet af knowledge management eksperter

Udviklet i Danmark af førende eksperter i knowledge management i Skandinavisk samspil mellem alle vores kunder

100% webbaseret

og integrerbar cloud-løsning

Kompatibel med eksisterende infrastruktur og er ikke afhængig af skift i callcenterplatform, chat eller mailsystem

Skandinavisk funderet søgning

Eneste vidensløsning, der søger præcist på de mange unikke og sammensatte ord, vi har i Norden. Fx ”naturgasaftale” eller ”støvsuger”,  som ville være to ord på engelsk

AI-drevet vidensbase

Responza er på teknologisk forkant og kan hjælpe jer med at blive klar til de næste step i digitaliseringen 

Anvendt i hele Norden

Anvendt af organisationer i hele Skandinavien indenfor finans, public service og retail

Forfatteren Peter Drucker, også kendt som ledelsens far, definerede vidensstyring som:

... The coordination and exploitation of organizational knowledge resources, in order to create benefit, outlive strategies and gain competitive advantage

- Peter Drucker