Vi er passionerede vidensnørder – mød Spitze & Co.

Det er vigtigt for os, at kunder oplever os som en sparringspartner. Fra beslutningen om at anvende en vidensplatform, gennem hele implementeringsprocessen, der gør vores kunder i stand til at arbejde med Best Practice Knowledge Management, og til lanceringen af en Responza Knowledge vidensplatform.

-Stiftere af Spitze & Co.

SpitzeStiftereQuote_edited.png
Joen.png

Joen Magieres, Knowledge Management Konsulent

I mit daglige arbejde som Knowledge Management Konsulent er jeg typisk til stede hos vores kunder. Det kan være i forbindelse med et helt simpelt statusmøde, men det kan også være et led i en implementeringsproces hos en ny kunde, hvor jeg faciliterer workshops, der berører organisationen på et mere strategisk eller et helt konkret og jordnært niveau.

 

Det handler for mig om at få værdifuld indsigt, så vi hurtigt kan forstå kundens udfordringer og behov, og så handler det om at give den rette sparring til at skabe indhold og få alle de bedste Knowledge Management rutiner på plads.

 

Min største glæde ved arbejdet er, at vi ofte går ind i en organisation, hvor man virkelig har svært ved at skabe sammenhængskraft i vidensdeling, hvad enten det er til kunde- og borgerservice eller til internt brug. Få uger efter har vi en løsning på plads, og medarbejderne er glade og tilfredse med resultatet. Den udvikling gør, at mit arbejde virkelig giver mening.

Vores vision

Vi er passionerede omkring kundeservice og drevet af at se, hvordan vores kunders servicecentre bliver endnu skarpere, dybere og mere effektive efter implementering af Responza. Om det er en offentlig myndighed, et eksklusivt bilforetagende, en global møbelkæde eller systemsupport.

 

Vi kan uden at blinke sige, at vi er eksperter i brug af viden til kundeservice og vores team har dyb indsigt i såvel det tekniske økosystem omkring kundecenteret og procesoptimering som sikring af business casen. 

Vores mission

Vi har i dag med vores unikke vidensbase Responza over 10.000 agenter på tværs af Norden. Kunder som dagligt løfter kundeoplevelsen og effektiviteten i deres kundeservice på tværs af kanaler.

 

Vi er meget mere end blot en klassisk softwareleverandør - vi er også specialister i knowledge management, og har en unik viden om viden. Vores fornemste mission er at sikre, at jeres vidensprojekt bliver en succes – ligesom alle andre vidensprojekter vi har leveret til dato.

Kom med på rejsen mod den sublime kundeoplevelse.

Start her