Om os - Folkene bag Responza

Vi er en virksomhed, der brænder for kundeservice og vi bliver drevet af at se vores kunders servicecentre blive skarpere, dybere og mere effektive takket være vores produkt, Responza. Uanset om vores kunder er offentlige myndigheder, eksklusive bilforetagender, globale møbelkæder eller systemsupport, så ønsker vi at hjælpe dem med at forbedre deres kundeservice.

Vi er eksperter i at anvende viden til kundeservice og vores team har en dyb indsigt i det tekniske økosystem omkring kundecentret, procesoptimering og sikring af forretningscasen. Vi har udviklet en unik vidensbase, Responza, som har over 10.000 agenter på tværs af Norden. Vores kunder bruger Responza til at forbedre kundeoplevelsen og effektiviteten i deres kundeservice på tværs af kanaler.

Responza er resultatet af mere end 10 års udvikling af systemunderstøttelse af Knowledge Management Best Practice. Tanken om at demokratisere viden og missionen om at gøre viden tilgængelig for alle blev født, da stifterne af Responza arbejdede med vidensdeling og optimering af processer i det offentlige på et konsulentprojekt i Grønland. De oplevede, at mange muligheder for eksempelvis for uddannelse var afhængige af, om man var på god fod med den lokale myndighedsperson. De ønskede at ændre dette og sikre, at alle havde adgang til viden.

Vi er mere end en klassisk softwareleverandør, fordi vi er også specialister i knowledge management og har en unik viden om viden. Vores vigtigste mission er at sikre, at vores kunders vidensprojekter bliver en succes - på samme måde som alle andre vidensprojekter, vi har leveret til dato.

Det er vigtigt for os, at kunder oplever os som en sparringspartner. Fra beslutningen om at anvende en vidensplatform, gennem hele implementeringsprocessen, der gør vores kunder i stand til at arbejde med Best Practice Knowledge Management, og til lanceringen af en Responza Knowledge vidensplatform.

-Stiftere af Spitze & Co.

Spitze & Co. - Folkene bag Responza Knowledge

Om os - Martine

Martine Koehler Andersen

Direktør

Martine er ekspert i knowledge management og har siden sin Master i Datalingvistik arbejdet med optimering af kundecentre, kundeservice og processer ved brug af viden og vidensløsninger. Martine har stået for nogle af de største implementeringer af viden til servicebrug i Danmark, fx etableringen af vidensbase da Politiets 114 blev dannet og afløste 57 politikredse samt fx etableringen af UdbetalingDanmark fra 98 kommuner. Martine har arbejdet og arbejder stadig med de største amerikanske vidensløsninger på markedet og er med til at sikre, at Responza er på højde med dem eller bedre.

LinkedIn - MartineMartine@SpitzeCo.dkTlf: +45 2261 9109
Om os - Carsten

Carsten Steffensen

Teknologichef

Carsten er teknisk ekspert i vidensløsninger og deres samspil med callcenterteknologier. Carsten har igennem de sidste 15 år arbejdet på forkanten af IT udvikling af vidensløsninger, og har stået i spidsen for utallige integrations og udviklingsprojekter. Du kan møde Carsten igennem hele jeres projekt, specielt med fokus på integrationer, tekniske afklaringer samt konfiguration og opsætning.Carsten er uddannet Cand.Scient.Inf. og har det tekniske ansvar for Responza.

Carsten er uddannet Cand.Scient.Inf. og har det tekniske ansvar for Responza.

LinkedIn - CarstenCarsten@SpitzeCo.dkTlf: +45 4055 6881
Om os - Linnea

Linnea Jørgensen

Knowledge Management Ekspert

Linnea har hjulpet mange af Spitzes kunder igennem og implementering og realisering af vidensprojekter.
Du kan derfor møde hende igennem hele jeres projekt, fra opstart, vision og strategi, til oplæring og eksekvering. 

Linnea er uddannet Cand. Merc. Med speciale i videndeling og har gennem 4 år arbejdet som Knowledge Manager i Erhvervsstyrelsen.

LinkedIn - LinneaLinnea@SpitzeCo.dkTlf: +45 6060 1801
Om os - Joen

Joen Magieres

Knowledge Management Konsulent

Joen, bringer med sig en væsentlig erfaring fra service-branchen såvel som den offentlige sektor. Han har studeret styring i private og offentlige organisationer, fra SMV’er og kommuner til departementer og styrelser. Gennem årene har han især beskæftiget sig med optimeringen af kulturelle og strukturelle aspekter af organisationer.

I kan møde Joen i de tidlige stadier af jeres rejse med Responza Knowledge.

LinkedIn - JoenJoen@SpitzeCo.dkTlf: +45 4055 1237
Om os - Ellen

Ellen Thaarslund

Knowledge Management Konsulent

Ellen er knowledge manangement konsulent med indsigt i vidensformidling af komplekse fagområder. Med en baggrund inden for redaktionelt arbejde og erfaring med formidling og tekstbehandling, kan I møde hende i skriveprocessen og formidlingsdelen af jeres vidensprojekt.

Ellen er uddannet cand.mag. med speciale i sprog og formidling. 

LinkedIn - EllenEllen@SpitzeCo.dk
Om os - Christoph

Christoph Froeschel

IT-arkitekt

Christoph arbejder primært med IT/Cloud arkitektur og backend-udvikling af Responza. Herigennem har Christoph en stor erfaring i at oversætte kundernes forretningsmæssige behov til tekniske løsninger i Responza Knowledge.Vi sikrer at vores kunders viden er tilgængelig, og udstilles på alle relevante kanaler og platforme. Min viden omkring cloud computing og backend-udvikling bruger jeg til sørge for at kunderne altid har adgang til en sikker og pålidelig software platform.
Man møder Christoph når der er spørgsmål omkring konkrete tekniske løsninger og han sidder altid klar når kunderne har brug for hjælp eller forslag til en ny integration.

LinkedIn - ChristophChristoph@SpitzeCo.dk
Om os - Laasi

Laasi Lundblad

Udvikler, Support

Laasi kommer med en stor og bred erfaring i UX og webdesign, og sikrer blandt andet at Responza kunder får deres look and feel opsat bedst muligt.
Han arbejder også med UX/UI i Responza og hjælper kunder med spørgsmål og fejlmeldinger.

Laasi er uddannet webintegrator og multimediedesigner og har været hos Spitze & Co. siden 2016.

LinkedIn - LaasiLaasi@SpitzeCo.dk

Would you like to view our website in English?