Skandinaviens bedste vidensplatform

Responza er en web-baseret vidensplatform, der er intuitiv og let at bruge for kunder og medarbejdere.

 

Ulig de største amerikanske vidensløsninger er Responza skabt til at håndtere det skandinaviske sprog og arbejdsform, hvilket gør vidensløsningen enestående i forhold til søgning på dansk, svensk og norsk.

responza02.png

Med Responza får du altid de bedste features og muligheder – uanset størrelse. Læs mere om dem her.

Implementering af Best Practice i jeres organisation

Responza er en cloud-løsning, der kører efter få dage i din organisation og kan vokse med din kundeservices succes og skala. Vores velafprøvede implementeringskoncept skaber de bedste rammer for kontinuerlig håndtering af viden i jeres organisation.

modul 1_edited.png

Vision og organisation

Dette punkt skal sikre en effektiv og synkroniseret  governance såvel som en projekt delegation med tydelig ramme og  retning.

modul 2_edited.png

Knowledge Management

Fastlæggelse af praksis omkring videns- og  løsningsforvaltning.

Planlægning og  detaljering er på plads. Governance udmøntet i praksis med KM rutiner.

modul 3_edited.png

Viden i organisationen

Videnskilder identificeres. Indhold og indholdstyper i løsning er specificeret, og indsamlingen er kortlagt og planlagt. Modtagergrupper og  deres anvendelse er  klarlagt.

modul 4_edited.png

Konfiguration

Løsning er designet og konfigureret. Artikeldesign er fundet og valideret mod modtagergrupper. Superbruger og knowledge manager er uddannet.

Modul 5.png

Kalibrering 

Sikring af, at vidensløsningen tilpasses brug og evt. ny strategi, ny praksis eller organisation – på alle kanaler og snitflader.

Vores vision

Vi er passionerede omkring kundeservice og drevet af at se, hvordan vores kunders servicecentre bliver endnu skarpere, dybere og mere effektive efter implementering af Responza. Om det er en offentlig myndighed, et eksklusivt bilforetagende, en global møbelkæde eller systemsupport.

 

Vi kan uden at blinke sige, at vi er eksperter i brug af viden til kundeservice og vores team har dyb indsigt i såvel det tekniske økosystem omkring kundecenteret og procesoptimering som sikring af business casen. 

Vores mission

Vi har i dag med vores unikke vidensbase Responza over 10.000 agenter på tværs af Norden. Kunder som dagligt løfter kundeoplevelsen og effektiviteten i deres kundeservice på tværs af kanaler.

 

Vi er meget mere end blot en klassisk softwareleverandør - vi er også specialister i knowledge management, og har en unik viden om viden. Vores fornemste mission er at sikre, at jeres vidensprojekt bliver en succes – ligesom alle andre vidensprojekter vi har leveret til dato.

Kom med på rejsen mod den sublime kundeoplevelse.

Start her

Det er vigtigt for os at kunder oplever os som en sparringspartner. Fra beslutningen om at anvende en vidensplatform til unikke kundeoplevelser, over en optimal implementering som gør vores kunder i stand til at arbejde med Best Practise Knowledge Management til hvordan løsningen rulles ud på de forskellige kanaler.

-Stiftere af Spitze & Co.

SpitzeStiftereQuote.png