Succes med viden

Vi har gennem 20 år set, hvad en velimplementeret vidensplatform kan gøre for en organisation. Knowledge Management handler om måden vi indsamler, strukturerer og deler viden imellem os. Jo flere vidensarbejdere vi er, des vigtigere er det at tage værdien af viden alvorligt.

 

Med Responza Knowledge kan I fx løfte jeres svartider, sikre en høj straksafklaringsgrad og effektivisere arbejdsprocesserne blandt medarbejderne.

 

Om du er Nordens største møbelproducent, den danske Coronaopsporing - der på kort tid skulle oplære 3500 medarbejdere, Skandinaviens sejeste bilimportør eller om du er indenfor medico eller finans er succeskriterierne de samme - og vi kender dem.

Billede2.png

Implementering af Best Practice i jeres organisation

Responza er en cloud-løsning, der kører efter få dage i din organisation og kan vokse med din kundeservices succes og skala. Vores velafprøvede implementeringskoncept skaber de bedste rammer for kontinuerlig håndtering af viden i jeres organisation.

modul 1_edited.png

Vision og organisation

Dette punkt skal sikre en effektiv og synkroniseret  governance såvel som en projekt delegation med tydelig ramme og  retning.

modul 2_edited.png

Knowledge Management

Fastlæggelse af praksis omkring videns- og  løsningsforvaltning.

Planlægning og  detaljering er på plads. Governance udmøntet i praksis med KM rutiner.

modul 3_edited.png

Viden i organisationen

Videnskilder identificeres. Indhold og indholdstyper i løsning er specificeret, og indsamlingen er kortlagt og planlagt. Modtagergrupper og  deres anvendelse er  klarlagt.

modul 4_edited.png

Konfiguration

Løsning er designet og konfigureret. Artikeldesign er fundet og valideret mod modtagergrupper. Superbruger og knowledge manager er uddannet.

Modul 5.png

Kalibrering 

Sikring af, at vidensløsningen tilpasses brug og evt. ny strategi, ny praksis eller organisation – på alle kanaler og snitflader.

Med Responza får I alle essentielle funktioner til best practice videnshåndtering

Brancheførende søgning

Kraftfuld og intuitiv Google-like søgemaskine

Tilpasset de skandinaviske sprog - understøtter sammensatte ord og fagtermer

Unik cross-search mellem afdelinger og brands

 

Søgeforslag ved stavefejl

Søgeoptimering vha. søgeord

Knivskarp og best practice vidensforvaltning

Feedback funktion - brugere kan forespørge og bidrage til vedligeholdelsen af viden

Review funktion til at samarbejde og validere viden

Komplet versionshistorik

Rapporteringsmodul baseret på Power BI til analyse af brugeradfærd og vidensforvaltning

 

Fremtidige versioner af en artikel med automatisk publicering

 

Notifikationer til at holde viden opdateret

Nemt og intuitivt redaktørmodul

Nem produktion og formatering af artikler og nyheder

Kategorisering af artikler for komplet overblik over vidensstruktur

Hent og brug tidligere versioner af en artikel

Artikelskabelon med sektioner, som tillader at samle og distribuere al viden til alle teams og kanaler fra én artikel

Kobling af relaterede artikler

Upload af billeder, dokumenter og videoer

Distribution på tværs af medarbejdere og kanaler

Responsivt design som understøtter alle kanaler og devices

 

Distribution af viden til samtlige kanaler fra én artikel ved hjælp af sektioner som tekniske komponenter

Nem integration, der gør det nemt at sætte viden i spil både internt og eksternt og på tværs af afdelinger

Adgangsdifferentiering - styr, hvem der skal se hvad

Vores vision

Vi er passionerede omkring kundeservice og drevet af at se, hvordan vores kunders servicecentre bliver endnu skarpere, dybere og mere effektive efter implementering af Responza. Om det er en offentlig myndighed, et eksklusivt bilforetagende, en global møbelkæde eller systemsupport.

 

Vi kan uden at blinke sige, at vi er eksperter i brug af viden til kundeservice og vores team har dyb indsigt i såvel det tekniske økosystem omkring kundecenteret og procesoptimering som sikring af business casen. 

Vores mission

Vi har i dag med vores unikke vidensbase Responza over 10.000 agenter på tværs af Norden. Kunder som dagligt løfter kundeoplevelsen og effektiviteten i deres kundeservice på tværs af kanaler.

 

Vi er meget mere end blot en klassisk softwareleverandør - vi er også specialister i knowledge management, og har en unik viden om viden. Vores fornemste mission er at sikre, at jeres vidensprojekt bliver en succes – ligesom alle andre vidensprojekter vi har leveret til dato.

Kom med på rejsen mod den sublime kundeoplevelse.

Start her

Det er vigtigt for os at kunder oplever os som en sparringspartner. Fra beslutningen om at anvende en vidensplatform til unikke kundeoplevelser, over en optimal implementering som gør vores kunder i stand til at arbejde med Best Practise Knowledge Management til hvordan løsningen rulles ud på de forskellige kanaler.

-Stiftere af Spitze & Co.

SpitzeStiftereQuote.png