Viden er nøglen til den gode
kundeoplevelse

Kundeservice handler om at hjælpe ens kunder hurtigt og effektivt på alle kanaler. Det kræver en omfattende vidensdeling. Den rette viden, til den rette kundesituation på den rette kanal. 

  

Med Responza CutomerSpace er det muligt at empower alle medarbejdere med summen af al den viden, man har i organisationen. Enkelt og effektivt. Det samme gælder kunderne, som med det eksterne Responza Faq helpsite, finder præcis den samme viden, skrevet til servicesituationen.  

 

Resultat: Færre kundehenvendelser og kortere og bedre betjening, hvis kunden kontakter kundeservice.  

  

Læs mere om Responza CustomerSpace i vores organisationsguide og kontakt os angående et uforpligtende møde, så vi kan tale om, hvordan Responza Knowledge kan hjælpe jer. 

shape02.png

Saml jeres viden til alle kanaler ét sted

God videnshåndtering er essentielt for alle organisationer, uanset branche, sektor og størrelse. Med Responza Knowledge kan I administrere, vedligeholde og distribuere viden til alle jeres kanaler og medarbejdere fra én og samme artikel.

 

Responza Knowledge til
Online FAQ 

  • Hjælp kunder og medarbejdere til selvhjælp

  • 18% færre opkald efter online FAQ blev sat på kundes hjemmeside

  • Sikring af, at online indhold stemmer med servicecenterets viden 

Spitzebullet.png
Spitzebullet.png
Spitzebullet.png
slide01 v2.1.png
01FAQ.png
01FAQ grey.png

Online FAQ

02Phone.png
02Phone grey.png

Telefoni

03Email.png
03Email grey.png

E-mail

04Chat.png
04Chat grey.png

Chat

05ChatBot.png
05ChatBot grey.png

Chat Bot

06SoMe.png
06SoMe grey.png

Social Media

Jeg har ikke brug for en masse information, når jeg søger. Jeg vil have et konkret svar på mit spørgsmål, så jeg kan servicere vores kunder hurtigt og professionelt. Responza er den eneste løsning, der kan det.

Kunderådgiver, Erhvervsstyrelsen

Hvad skal en vidensløsning kunne, og hvad skal der til for at opnå succes med jeres vidensprojekt?

Hent vores PDF og læs mere