Kundeservice vidensplatform

Som kundeservicemedarbejder kan det være rigtig svært at sidde på en post, hvor der udefra er en forventning om, at man sidder med alle former for viden. Især fordi et opkald tit ender med, at medarbejderen bliver nødt til at sende kunden videre til en ekspert, som ved noget inden for området. Nogle gange kan medarbejderne også være i tvivl om, hvem de lige helt præcis skal gå til.

Med Responza Knowledge kan I nemt organisere og håndtere al eksplicit viden i jeres organisation på en simpel og overskuelig måde.

 

Responza er lavet til, at kundeservice selv kan styre og lave alt i løsningen. Løsningen er tilgængelig med det samme og er typisk sat op på 5 dage, så den afspejler jeres specifikke organisation og vision/formål.

Kom i gang i dag med et uforpligtende møde eller en demo.

Best of breed

Responza er en dedikeret Videnstyringssystem, som understøtter service og integrerer til alle kanaler – uanset teknologi

Udviklet af knowledge management eksperter

Udviklet i Danmark af førende eksperter i knowledge management i Skandinavisk samspil mellem alle vores kunder

100% webbaseret

og integrerbar cloud-løsning

Kompatibel med eksisterende infrastruktur og er ikke afhængig af skift i callcenterplatform, chat eller mailsystem

Skandinavisk funderet søgning

Eneste vidensløsning, der søger præcist på de mange unikke og sammensatte ord, vi har i Norden. Fx ”naturgasaftale” eller ”støvsuger”,  som ville være to ord på engelsk

AI-drevet vidensbase

Responza er på teknologisk forkant og kan hjælpe jer med at blive klar til de næste step i digitaliseringen 

Anvendt i hele Norden

Anvendt af organisationer i hele Skandinavien indenfor finans, public service og retail

Forfatteren Peter Drucker, også kendt som ledelseens far, definerede vidensstyring som:

... The coordination and exploitation of organizational knowledge resources, in order to create benefit, outlive strategies and gain competitive advantage

- Peter Drucker