Organisatorisk vidensplatform

Alle kender den situation, hvor en medarbejder igen og igen hævder, at man bør vidensdele bedre i ens organisation. Det kan virke som et øjebliks frustration, men alvoren er til at få øje på. Analyser viser, at man i større organisationer bruger op til 30% af den produktive tid på at lede efter eller genopfinde allerede kendt og eksisterende viden.  

 

Responza Knowledge sikrer, at jeres organisation nemt kan organisere og håndtere viden på en simpel og overskuelig måde. Med en reel vidensplatform sørger I for, at den rette viden altid er tilgængelig i den rette situation, og dermed slipper I for unødvendig spildtid med at genopfinde, kvalificere og godkende viden, der allerede er gennemarbejdet i organisationen. Vi ved i øvrigt, at tilgængeligheden af den rette viden har en markant effekt på både trivsel, effektivitet og innovation.

 

Kom i gang i dag med et uforpligtende møde eller en demo.

Best of breed

Responza er en dedikeret Videnstyringssystem, som understøtter service og integrerer til alle kanaler – uanset teknologi

Udviklet af knowledge management eksperter

Udviklet i Danmark af førende eksperter i knowledge management i Skandinavisk samspil mellem alle vores kunder

100% webbaseret

og integrerbar cloud-løsning

Kompatibel med eksisterende infrastruktur og er ikke afhængig af skift i callcenterplatform, chat eller mailsystem

Skandinavisk funderet søgning

Eneste vidensløsning, der søger præcist på de mange unikke og sammensatte ord, vi har i Norden. Fx ”naturgasaftale” eller ”støvsuger”,  som ville være to ord på engelsk

AI-drevet vidensbase

Responza er på teknologisk forkant og kan hjælpe jer med at blive klar til de næste step i digitaliseringen 

Anvendt i hele Norden

Anvendt af organisationer i hele Skandinavien indenfor finans, public service og retail

If only HP knew what HP knows, we would be three times more productive

-Lewis E. Platt, forhenværende CEO i Hewlett-Packard