Kundecase - Bring

Udfordringen

Det er ikke nogen overraskelse, at distributionsselskabet, Bring, har mere travlt i nogle perioder end andre. Især i november og december kommer der rigtigt fart på, da Black Friday og julen får nethandlen til at eksplodere. Det betyder også, at Bring i slutningen af året har fire gange så mange medarbejdere siddende som normalt.

 

Alle disse korttidsansættelser satte før i tiden et kæmpe pres på onboarding, og der blev brugt enormt mange ressourcer på oplæring. Alle de nye medarbejdere skulle introduceres til virksomhedens arbejdsgange og oplæres i alle de forskellige spørgsmål, de kunne blive stillet af kunderne. Det siger sig selv, at det var en dyr udgift.

 

Løsningen

Med Responza Knowledge fik Bring sat al deres viden i system og gemt i en database, der gjorde det nemt for medarbejderne at navigere i al den viden, som de skulle kunne formidle for kunderne.

 

Resultatet

Bring kan nu bemande servicelinjen kvikt med helt grønne vikarer, der med Responza Knowledge kan gå til stålet fra dag 1. I stedet for at bruge en uge eller mere på hele onboarding-processen, kan Bring bruge sine ressourcer et andet sted.

kundecase-bring-shape2.png
Kundeservice

Kundeservice og support: Hvad er kravspecifikationerne?

Hent vores PDF og læs mere

Download Kravspecifikation