I den nyeste release har Responza fået en ny rapporteringsplatform. Vi har lagt vægt på at lave en løsning, der giver den bedste performance og brugervenlighed. På den måde kan du som bruger få et hurtigt og præcist overblik over alle forretningskritiske informationer, der findes i Responza og derved give din virksomhed evnen til at tage hurtige databaserede beslutninger.
I dette blogindlæg kigger vi derfor nærmere på, hvordan modulet giver dig indblik i din virksomheds data og hvilke muligheder, det giver.
Hvordan fungerer rapporteringsplatformen?
I Responza har vi bygget vores egen metode at opsamle data. Dette har vi gjort for at kunne fokusere på datapunkter, som er relevante for best practice Knowledge Management. I praksis betyder det, at data bliver opsamlet i et Business Intelligence værktøj kaldet Power BI og derfra er direkte tilgængeligt for analyse.
Den nye rapporteringsplatform giver dig følgende tre muligheder for dataanalyse:
Bliv klogere gennem din data
Med den nye rapporteringsplatform får du et perfekt udgangspunkt for at analysere din virksomheds brugeradfærd på Responza.
I det følgende giver vi nogle ideer til, hvordan du kan få mest muligt ud af de data, der ligger i Responza ved hjælp af de forskellige typer af dataanalyse.
Slip kreativiteten fri
Som du kan se, er der masser af muligheder for at analysere og anvende data fra Responza ved hjælp af den nye rapporteringsplatform. Derfor er det oplagt at slippe kreativiteten fri og finde de løsninger, der anvender data og understøtter din forretning på bedste vis.
/Team Responza
Bag Responza er en flok passionerede kundeservice eksperter, som brænder for at hjælpe med at optimere din kundeservice. Vi er en del af konsulenthuset Spitze & Co. Vi nørder Knowledge Management til helt nye ekstremer. Hvis du har lyst til at nørde med, kan du deltage i Dansk Knowledge Management forum, eller følge os på LinkedIn